دریافت ریز معاملات نمادهای بورس و فرابورس با پایتون

برای دریافت اطلاعات لحظه ای ریز معاملات نماد های بورس و فرابورس روش های مختلفی قابل استفاده است اما بهترین راه استفاده از وب سرویس(api) بورس و فرا بورس می باشد.

در وب سرویس بورس و فرابورس به راحتی و با استفاده از چند گام ساده میتوانید به اطلاعات ریز معاملات نماد های بورس و فرابورس دسترسی پیدا کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید میتوانید به صفحه مستندات مراجعه کنید.

 

فهرست مطالب

فراخوانی کتابخانه ها

قدم اول برای دریافت اطلاعات فراخوانی کتابخانه ها است.نحوه ی فراخوانی کتابخانه ها مورد نیاز به نحوه ی زیر می باشد

دریافت اطلاعات ریز معاملات

پس از فراخوانی کتابخانه ها می بایست لینک مربوط به اطلاعات ریز معاملات را از قسمت مستندات انتخاب کنید. توکن دریافتی در هنگام خرید پلن  و نام نمادی که اطلاعات ریز معاملات آن را می خواهید به شکل زیر وارد کنید:

لینک دریافت ریزمعاملات نماد خگستر

سپس با استفاده از دستور requests اطلاعات را دریافت می کنید و با استفاده دستور print این اطلاعات به شما نمایش داده میشود.

بااجرای این دستور اطلاعات ریز معاملات نماد خگستر در قالب زیر نمایش داده می شود.

نحوه ی نمایش اطلاعات 

اطلاعات بصورت ردیفی نمایش دادع میشوند که مقادیر ‘row’ نماینگر شماره ردیف معامله و مقادیر’ time’نشان دهنده ی زمان انجام معامله و مقادیر ‘volume’ نشان دهنده حجم انجام شده ی معامله و مقادیر ‘price’ نشان دهنده ی قیمتی است که در آن معامله انجام شده است.

اطلاعات ریز معاملات که از طریق وب سرویس بورس و فرابورس قابل استفاده است،اطلاعات را درقالب json در اختیار شما قرار میدهد که براحتی میتوانید از این اطلاعات در پروژه ها و فیلتر های شخصی خود استفاده کنید.

برای خرید و یا اطلاعات بیشتر به سایت ما https://chartapi.ir  مراجعه کنید.

پیمایش به بالا